Jan t/m Maart update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu Jan t/m Maart update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

Jan t/m Maart update

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

31 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Het gaat lekker met mij, druk aan het werk, elke dag van 08.30 - 17.30 uur in Soesterberg. Ik werk sinds zeg maar eind feb. bij een taleninstituut genaamd Marcus Evans Linguarama, ben daar de School Secretary. (www.linguarama.com
voor als je wil kijken)

Het bevalt me echt super, heb leuke werkzaamheden en ze zijn goed te doen ik kom er al aardig in! het leuke is onder andere dat ik werk in een voormalig klooster dat deel uitmaakt van het Kontakt der Kontinenten in Soesterberg. Heel mooi, heerlijke lunches en daarna in mijn pauze lekker wandelen door de bossen, dat er achter ligt!

Wat grappig allemaal ik zei een 10 maanden geleden nog dat dit niet wat voor mij was en ik mezelf dit ook echt nog niet zag doen.....maar ja hier ben ik nu en het bevalt me super! Ben ook op zoek naar een huisje in de buurt want de reistijd die ik nu heb van Hengelo naar mijn werk is bijna 2 uur heen en ook weer terug! Maar aan het huisje wordt gewerkt, binnenkort meer!

Ohh trouwens over huisjes gesproken:
Nog gezocht: Wasmachine,Koelkast,Droogtrommel,Etc.
Mocht je wat weten laat het dan even weten via mail of bel! je mag hier antwoorden of mailen naar: E.roesink@home.nl, alvast bedankt,alle hulp is van harte welkom!

Ga dus ook niet naar spanje toe voor heel seizoen, maar ga wel een korte periode begin mei, lekker vakantie! Even sfeer proeven heb er zin in!

Mijn opleiding in de weekenden, loopt ook super want kan een mens veranderingen door maken! hahaa Voel me nu echt wakker, bewust en vol leven! Ik hoop eind april, mijn examen voor 1e jaar te doen, en dan te slagen en dan mag ik met het 2e jaar beginnen, heb ik nu al zin in! Nog meer verdieping!

ohh ja, echt leuk geef nu ook spaanse les aan 2 mensen! Bevalt goed en hun zijn ook tevreden mischien dat er nog meer volgen....!

Verder loopt het allemaal, behalve best een volle agenda te hebben, lekker! Ik wordt gelukkig niet geleefd door mijn agenda, maar ik leef en mijn agenda volgt! hahaha


Hoe gaat het met jullie?
Ben benieuwd!
Al het beste voor iedereen,
dikke knuffel

Saludos,

Erik

  • 10 April 2007 - 12:57

    Helen:

    Hé lieverd,
    Je hebt me vast horen denken "waarom hoor ik maar niks van hem!". Gelukkig gaat alles goed en druk met van alles. Doet me goed.

    John en ik wonen alweer een maand samen en alles is/gaat top. Helaas voor jou hebben alle items die we over/dubbel hadden al een nieuw plekje gevonden.

    Ook ik heb een nieuwe baan. Niet in zo'n mooie omgeving als jij. Poej wat ben ik jaloers! ;o) Per medio mei ga ik in Amsterdam werken. Bij zelfde bedrijf maar geheel andere functie. Meer planning en organisatie. Heb er enorm veel zin in.

    Heb jij toevallig nog dat boek van mij? Was bezig met de boekenkast en miste ineens wat....

    Dikke knuffelzzzzzz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 35374

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: