Juni, warm en veel zon - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Erik Roesink - WaarBenJij.nu Juni, warm en veel zon - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

Juni, warm en veel zon

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 Juni 2005 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

Hallo mensen,

Hoe gaat het met jullie allen?

Voor de afwiseling een ander land gezellig wil ik ook nog echt een keertje naar toe!
Hmm wacht effe daar ben ik al een keer geweest, toen ik op het Qe2 werkte!

Hier gaat het goed, in spanje, hard aan het werk en vol met nieuwe ideeen voor shows en sketches, erg leuk! Alles loopt nu lekker op rolletjes, ik heb er erg veel lol in!
We hadden afgelopen donderdag Sant Joan, catelaanse feestdag, was erg leuk we begonnen woensdag ochtend al met de voorbereiding, op het hele terras, en het pad naar de boulevard hebben we vlaggetjes neer gehangen, het ziet er echt prachtig uit! Ik heb foto´s gemaakt! Het was die dag een lange dag, we hebben ´s ochtends alles opgehangen, ´s middags hebben we gevoetbalt tegen verschillende pub´s en bars in de omgeving in Blanes, was leuk we zijn weer net niet eerste geworden en ´s avonds zouden we show doen, maar dat lukte ook niet helemaal, want ze waren vergeten ( denk hierbij aan het hotel) om de contact punten van de audio aan te sluiten voor de boxen buiten dus na een 1 uur buiten te hebben gewacht en alles te hebben geprobeerd, moesten we wel naar binnen gaan om daar alles opnieuw op te zetten, en met de show te beginnen. Donderdag was al net zo hectisch, want toen was het de avond van Sant Joan, dus het hele hotel vol met Spaanse gasten, erg leuk want die willen wel meedoen met de activiteiten, ´s avonds de hele avond, veel gedanst iedereen kreeg van ons een krans en een Qka, spaanse cake zeg maar, daarna nog meer dansen tot 02.00 uit uiteindelijk, was erg gezellig als ik zo terug kijk.
We zijn vrijdag wezen voetballen en we hebben hier ook erg veel lol gehad, het ging alleen een beetje mis aan het einde, want er waren gasten bij die alchohol gedronken hadden, niet goed voor de voetbalsfeer!
Vrijdag avond nog naar Blanes en later Malgrat geweest was leuk maar ook vermoeiend! Vandaag lekker de hele dag bijna, na uitgeslapen te hebben, op het strand gelegen. Morgen weer uitgeslapen beginnen.

Heb ook nog leuk nieuwtje ben geaccepteerd voor de engelstalige opleiding aan de NHTV. Er waren maar 150 plaatsen en ik heb er 1 van! hahahahahahahahaahha
Erg leuk, heb er veel zin in. Mag per 1 september beginnen!

Dit was het weer voor nu,
Heel veel liefs, en tot snel lieve mensen,

  • 25 Juni 2005 - 17:09

    Karin:

    hey alles goed hier ik ben de eerste die wat stuurt leuk he nou hier gaat het zijn gangetje ik lig nu met mijn voet om hoog omdat ik ben gestoken door een steekvlieg en vocht in mijn voet heb dus mensen die dit ook lezen wees op je hoede niet allles is wat het lijkt een mugwant dat dacht ik ook nou broer van me ik mis je en zie je gauw veel liefs karin en ben blij dat alles goed gaat xxxxxx

  • 27 Juni 2005 - 06:56

    Kim:

    Ha Erik... Keek net in mn inbox en heb helemaal geen mail van je..snifsnifsniksnik! Heb je mn emailtje wel ontvangen die ik je van de week heb gestuurd of dacht je ik laat Kim ook maar wachten, want ze heeft mij ten slotte ook laten wachten..?!
    Ben blij dat alles goed is met je en ik hoor je wel weer!
    Liefs en dikke kus Kim

  • 27 Juni 2005 - 06:57

    Kim:

    PS. Denk dat t in je junk mail terecht is gekomen...had m met mn werkadres verstuurd!
    xxx

  • 28 Juni 2005 - 19:59

    Stefanie:

    hey lekker ding...
    ik heb je laatste smsje wel binenn gekregen...na dat mailtje..hoop dat alles lekker is bij jou, hier gaat het goed, maar dat vertel ik je thuis wel ;) hehehe lekker aan het feesten in mijn vrije weekenden
    hey dikke kus en tot gauw !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 35376

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: