Nog enkele dagen en dan.....NL wat vliegt de tijd. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erik Roesink - WaarBenJij.nu Nog enkele dagen en dan.....NL wat vliegt de tijd. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

Nog enkele dagen en dan.....NL wat vliegt de tijd.

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 Augustus 2006 | Spanje, Madrid

Hola Lieve mensen,

Nog enkele dagen en dan,
Ga ik een poging wagen het bewoonde en na verluid natte nederland, onveilig te maken! gezellie! Heb zin jullie allemaal weer te zien! Gezellie bij praten en leuke dingen doen!

Ik heb als ik weer in Nederland ben, genoeg te doen, eerst net zoals vorig jaar presentaties,en dan ook nog hopelijk cursussen. Wil ook heel graag beginnen met een nieuwe opleiding, hele leuke coaching en therapeut. Wil ook andere werk gaan doen, dan kelneren, en dus wordt baantje zoeken en wil ook nog een autotje kopen, en op mezelf gaan! Ik ga me echt niet vervelen, zit ik me nu te bedenken! Leuk!

Nog een paar dagen en dan kom ik naar Huis, de rede dat ik nu effe berichtje plaats, is dat ik net mijn vluchtgegevens binnen heb gekregen namelijk:
AMS-BCN 28-08-07 vluchtnum.: HV5136
vertrek 15.20 BCN,
aankomst 17.35 AMS.
Als alles volgens plan komt ben ik er dan!

Wel heel leuk, heb de 29ste gelijk belangerijke presentatie, lekker knallen!

Ga deze week nog aantal leuke dingen doen, lekker eten met stagiaires, van iedereen afscheid nemen, alles klaar maken, en goed achterlaten,

Nou lieve mensen ,
tot snel,
Groetjes,liefs,
Erik

  • 26 Augustus 2006 - 09:15

    Ruby:

    Hey mannetje!

    Hele goede terug reis! Ik ben weer veilig in het regenachtige nederland aangekomen. Mijn reis was lang, maar ging zeer snel. Nu bij komen van de jetlag en snel iets met je afspreken!

    Kusjes Ruby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 35366

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: