Vrolijk Kerstmis Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu Vrolijk Kerstmis Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

Vrolijk Kerstmis Gelukkig Nieuwjaar

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

23 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen en een heel Goed 2007.

Moge met Kerstmis en natuurlijk in het nieuwe jaar al jullie wensen uitkomen en dromen gerealiseerd worden. Moge het leven van zich laten horen en moge jullie je daar bewust van worden en genieten van dit mooie leven hier op aarde!

ik wens jullie allen het allerbeste toe, dat er maar bestaat, moge geluk, liefde, inzichten en heel veel leuke momenten komend jaar, jullie paden kruizen!

Moge komend jaar weer een waardevol jaar, worden, waar weer mooi op terug geblikt mag worden aan het einde van dat jaar!

Al het beste knuffels,
Liefs,
Erik

• 25 December 2006 - 12:49

Ruby:

Hey erik!

Leuke foto bij je profiel! Ik wens jou een avontuurlijk 2007! Dat het in 2007 eindelijk gaat lukken om elkaar weer eens te zien! :)

Fijne vakantie!

Julia :-)

• 15 Januari 2007 - 17:09

Anna:

He lieverd

Kom ik zo via via zomaar op jouw site! Heb er nu ook een voor als ik naar Spanje ga, is toch wel handig! Leuk ga zo even een paar van je berichten lezen, ben benieuwd! Leuke foto’s trouwens van Andorra ;)
    Ik spreek je snel.
    Liefs, knuffel anna