NL , De Feestjes, Diploma en Mode-show - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu NL , De Feestjes, Diploma en Mode-show - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

NL , De Feestjes, Diploma en Mode-show

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

16 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo Mensen,

Hoe gaat het daar in Nederland houden jullie het allemaal nog een beetje vol, met zo veel zon en vrije dagen daar in Nederland?

NL-land was leuk om weer effe te zien, en nog belangrijker de mensen waren te gek!!!
Ik had alleen een beetje pech tijdens de heen en terugvlucht. Op de heenrreis was er helaas geen plek meer in een hostel in barcelona, dus ik moest verplicht slapen op een bankje op het vliegveld, erg lekker, ik ben nog niet vaak wakker geworden met zo´n houterige rug! hahah (ik kon wel weer de taxikosten delen, met 3 andere dames die ook naar het vliegveld gingen, dus dat scheelt!)
Dit was vrijdag-avond/nacht/zaterdag morgen.
Er stonden tijdens het inchecken op Barca, nog 2 dames voor me die beiden, zo´n 40 kilo mee hadden,, ze kregen de koffers zelf bijna niet op de band, dus die meosten eerst terug om te betalen! Ik werd opgehaald door hele lieve mensen, zijn toen terug gegaan naar huis, ´s avonds een pogging gewaagd om te stappen, maar dat lukte niet echt ondanks dat het nog wel ´Tropical Night´ was. En er dus zo´n 40.000 a 50.000 mensen zich kostelijk aan het vermaken waren in Hengelooo! Om 02.00 vielen mijn ogen, terwijl ik nota bene in een kroeg zat, gewoon dicht....niet veel later heb ik de nacht weltrusten gewenst en ben zelf naar dromeland vertrokken! Zondag een heerlijk Tuin-feestje gehad van mijn Mam´s die 50 was geworden! Was erg gezellig! Maandag rustig aan gedaan en film gekeken in de bios, de War of the Worlds, hij was leuk, onze wereld bol leeft op organismen en kleine cellen!!! hahaha( ik heb nog niks verklapt hopelijk voor de mensen die hem nog niet gezien hebben!) Dinsdag-avond mijn diploma opgehaald, was echt leuk, de leraren hadden een sketch opgevoerd, bij elke groep. Iedereeen was onderverdeeld in groepen zoals bv, Reisburo,hotel,receptie, camping, Spanje,Antillen, etc. Ik viel onder Spanje en de lerares had een flamenco-Jurk aan en ze gaven in het spaans een sketch! Echt lachen. Ik dacht eerst dat ik de enige was die naar voren werd geroepen( de anderen waren er allemaal niet..) maar dat viel gelukkig mee, want de Antillen werden gelijktijdig omgeroepen. Daarna effe bijgepraat met iedereen, studenten en leraren, was een leuke avond. Woensdag ging ik al weer tergu richting Barca, om 16.00 kwam ik op het vliegveld aan...helaas moest ik toen constateren dat ik vertraging had van 3 uur...... Boarden was om 21.00 en vertrek om 21.30 dus ik zou aankomen om 11.20..was erg vervelend want ik kon niet meer naar Santa Susanna, dus na een overnachting van 4 uur in een hostel heb ik om 6 uur de trein gepakt richting Santa Susanna waar ik om 07.30 aankwam en toen, naar mijn hotel alles uitpakken, 1 uur slapen en aan het werk! Heerlijk ik was donderdag avond helemaal kapot!!! Vrijdag heb ik niks gedaan en vandaag lekker naar het strand! En volleyballen met Muziek erbij, er is hier een hele leuke Strandtent Daar hebben ze muziek en een volleybal net! Echt lachen! Ik heb bij deze zelfde strandtent a.s. Zondag een modeshow ´s avonds ik zal wel foto´s maken. Ik moest daarvoor wel naar de kapper ik heb nu highlights, zeg maar, best lachen...
Ik weet nu wat vrouwen doormaken als ze hun haar verven...auww pijnlijk..ik kreeg dus zo´n plastic ding over mijn hoofd heen met hele kleine gaatjes erin als dit ding een maal p z´n plek zit gaan ze met een pincet de gewenste haren er door trekken...dat voel je wel.. ik heb nog geluk dat ik korte haren heb, maar als je dan hele lange haren hebt, dan wordt het een hele andere ervaring....
Verder loopt het lekker we gaan nieuwe dansjes in studeren, en een nieuwe sketch bedenken van Laurel en Hardy, wordt leuk!
Dit was het voor nu weer...

Heel veel liefs aan iedereen, dikke knuffels,
Tot in September, schatjes!

  • 16 Juli 2005 - 23:29

    Judith:

    Hey schatje,

    Sorry ik hoorde je voicemail te laat. Heb je nog geprobeerd te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Jammer!!!! Ik maak het weer goed in september!! Nog heel veel plezier de laatse maandjes daar en tot snel.

    Dikke knuf Juud

  • 18 Juli 2005 - 18:49

    Stefanie:

    heb genoten van je die dagen dat je r ewas...neem eht er nog lekker van die laatste maanden en hou je taai...
    fijn he dat haren verven heeheheh

    hey have en tot gauw
    x stef

  • 04 Augustus 2005 - 16:52

    Susan (de Fysiotherapeute!):

    hey lieverd!... eindelijk een mailadres van jou!
    Ben je weer d'r boven op? Je was goed ziek toen we vertokken! Nog bedankt daarvoor, want bij thuiskomst heb ik de hele wek met 39 gr. koorts en keelontsteking op bed gelegen! haha..
    maar heb t overleefd!
    Je moet me nog altijd de titel van dat "speciale" boek laten weten....ben ontzettend benieuwd.
    Hopelijk lukt t een beetje met de nieuwe massagegrepen...
    Geniet van je laatste weken...
    groetjes aan de rest!

    kus
    Suus

  • 09 Augustus 2005 - 20:16

    Nicole:

    eej erik leuk dat je het naar je zin hebt ik dacht laat ik maar eens op die site kijken. ik zou eerst ook weer naar spanje gaan lekker op vakantie maar heb helaas geen geld. xie je vast nog wel een keer misschien volgend jaar want dan ga ik wel weer naar spanje want ik moet weer stage lopen. xus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 35368

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: