De laatste dagen Spanje... - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Erik Roesink - WaarBenJij.nu De laatste dagen Spanje... - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

De laatste dagen Spanje...

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

28 Augustus 2005 | Spanje, Santa Susanna

Hallo allemaal,

Hier nog effe snel een berichtje uit spanje!!
Over een paar dagen ben ik al weer thuis!!
Damm wat gaat alles hier toch snel!
Heb er ook wel weer zin in om, terug naar huis te gaan en iedereen weer te zien!
Lekker de eerste vakantie/weekendje weg is al gepland met hele leuke mensen, in Zeeland, heerlijk uitwaaien, kan nu al niet wachten!

Hier is nog al wat gebeurt sinds mijn laatste berichtje! Ik was 2 zaterdagen terug naar barcelona geweest gezellig, iemand opzoeken, was leuk, effe de toerist uit gehangen, had afgelopen weekend weer met haar afgesproken! Zijn we naar Waterworld geweest en dat terwijl het weer niet eens super was. Daarvoor zijn we wezen bowlen in Lloret! Het was een baan met kegels en touwtjes, normaal heb ik het niet zo op die banen, maar ik moet zeggen dat ik respectievelijk toch aardig gegooid heb, namelijk 152 en 163 punten! Ik heb mijn record dus weer verbeterd dat op 157 stond! Na heel veel glijbanen bezocht te hebben zijn we dus het laatste uur maar naar de jacuzzi gegaan bijkletsen.

Die zaterdag ervoor, toen ik in barcelona was, hebben ze in Santa Susanna zwaar,zwaar noodweer gehad, het hotel was onder gelopen!!! Weer een ervaring rijker, vorig jaa gebeurde er niks bij ons, maar dit jaar was het echt raak! Elke verdieping op de 2e en 3e na, was blank met water van zo´n 10 cm. Mensen hadden het idee toen ze de receptie binnen kwamen dat ze meededen in de film Titanic, dat zegt al genoeg toch! In de kelders waar wij slapen, ook behoorlijk wat waterschade gehad, tot aan je enkels!!

Ik zal de rest later vertellen als ik weer in nederland ben!
Tijd is op,
Ik zie jullie snel weer allemaal,
Dikke knuffel,
liefs,
Erik

  • 28 Augustus 2005 - 19:12

    Stefanie:

    hey ventje...vertel vertel.... wie heb jij daar bezocht??? ;)

    ik zal blij zijn als je weer veilig en wel thuis bent... tot woensdag

    dikke kus Stef

  • 29 Augustus 2005 - 14:00

    Juudtje:

    Hey Erik,

    Hmmmm...ben wel benieuwd naar die persoon met wie je afgesproken hebt...;)
    Tot snel.
    Kus Juud

  • 14 Oktober 2005 - 12:00

    Chris:

    mme Ache!!
    das ghanees voor goedemorgen...stiekum is het nu al middag, maar helaas weet ik daar de vertaling NOG niet van..ssst niet verder vertellen. Maar gaaf, he! je heb ook zo'n waarbenjij.nu site.
    kunnen we mekander mooi in de gaten houden! kep me toegevoegd aan de mailinglist, dus de mails zullen nu over en weer gaan vliegen, haha
    tot zaterdag bij genux?!
    liefs chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 35371

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: