NL weer terug en alles begint weer, lekker!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu NL weer terug en alles begint weer, lekker!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

NL weer terug en alles begint weer, lekker!!!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

12 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

Hier dan mijn 1e berichtje vanuit een wel nu heel lekker Nederland! Wat een weertje!
Beat's spanje zeker weten, op dit moment!

Hier gaat het goed! Alweer druk aan het werk en mensen weerzien, leuk! Heb er nog heel wat te gaan! Verder loopt het lekker!

Ben begonnen met een opleiding, doe ondertussen ook presentaties en modeshows en ben druk aan het solliciteren voor een volledige baan! haha grappig! toch een beetje vastigheid! ik wil wel!

Hoe gaat het met jullie,
ben benieuwd!

Telll me,

Liefs,
Erik

  • 26 September 2006 - 10:35

    Ruby:

    Hey Erik!

    Ik wacht je e-mail met spanning af, ben benieuwd wat je allemaal uitvoert nu je terug bent in Nederland! Of je ondertussen al een baan hebt en je vastigheid hebt gevonden. Ik vind het soms best moeilijk om 'vast' te zitten hier in Nederland! :) De volgende keer als ik richting het oosten ga, kom ik zeker even bij langs. We moeten zo ie zo binnenkort eens een datum prikken om wat af te spreken!

    Kussies

  • 16 November 2006 - 14:55

    Jiske:

    quapo!

    Ik heb je site ontdenkt toen ik zocht naar Andorra.
    Leuk hoor! Ik ga die van mij ook maar weer bijhouden
    www.jiz.waarbenjij.nu
    En je weet....als ik terug ben in april kom ik hengelo onveilig maken ;)

    Succes met alles

    Kusjessss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 35367

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: