kleine 3 weken en dan Nederland - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Erik Roesink - WaarBenJij.nu kleine 3 weken en dan Nederland - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Erik Roesink - WaarBenJij.nu

kleine 3 weken en dan Nederland

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

11 Augustus 2005 | Micronesië, Weno Town

Hoi allemaal,

(ik vond het wel een leuk land, en Santa Susanna is af en toe gewoon een Microdorpje, bijna altijd echt zo klein dat het niet meer leuk is..als jullie begrijpen wat ik bedoel....)
Bedankt voor al die leuke verhalen die jullie mij gestuurd hebben! Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt! Nog maar 2 en een halve week en dan ben ik al weer thuis!

Heb veel meegemaakt sinds mijn laaste berichtje....

We hebben een hele mooie modeshow gehad! Ik had spikes met kraaltjes, ik heb er foto´s van gemaakt dus die krijgen jullie wel te zien. We waren zelfs helemaal een beetje gebodypaint...was echt leuk!

We zijn de afgelopen tijd erg druk geweest en we hebben heel veel verschillende gasten in het hotel gehad! Zo hadden we een groep die gelooft dat de boodschappen van boven komen en ze hebben ook de mening dat free sex and love for everyone heel belangrijk is, ze waren dan ook overal mekaar aan het zoenen, het restaurant de receptie het terras en zwembad, dit leide helaas tot nog al wat klachten van de andere gasten. Ik ben de laaste avond naar een voorstelling van ze geweest en snap nu hoe de hele organisatie werkt...ik moest het wel weten want ik werd bekogeld met vragen wie dat nou precies waren, gecombineerd met nieuwsschierigheid ben ik op onderzoek uitgegaan en heb met een van de hoogste engelen gepraat...de Arc-angel..deze mensen die zich zelf raeliens noemen, zijn lid van de rael organisatie, (lees: vorm van sekte...)www.rael.com voor meer info... Ik kwam er dus op de laaste dag achter hoe het werkelijk zit....best creepee.
In de bijbel zou staan de elohim...volgens hun is dit verkeerd vertaald.. de bijbel bedoelt 1 persoon van boven, volgens hun zijn het er meerdere en eigenlijk de aliens, die alles geschapen hebben zeg maar en aan het begin van alles stonden hier op aarde.. Hun geloven dat alle profeten, Mohammed,Allah, jezus, god, budha allemaal mensen waren die hun woord verspreiden....Nu is er nog 1 profeet op aarde die hun woord verspreid...je raadt het al...rael... een franse journalist die in 1973 op 13 december een gesprek met ze heeft gehad...Hij is nu de laaste profeet. Ze hebben inmiddels 55.000 leden in 28 landen over de hele wereld..gaat best snel..toch...hahahaha
Nu komt het grappige...en het niet aantrekkelijke...Ze dragen allemaal een ster, die is ten alle tijden goed te zien... de dames dragen daar veren bij. NOu ging er eerst een theorie rond dat dames met 1 veertje mogen wisselen van sexpartner, met 2 veertjes mogen wisselen van sexe, dus man met man, vrouw met vrouw...met 3 mogen kleine orgie doen..met 4 mogen grote orgie doen...heb je er 5 dan ben je dus ook arc-angel en dan mag je het met Rael de profeet doen...( ik heb hem gezien..phh, het is net een allien in een buitenaards pak..met van die randjes op de schouder en een paardestaart in zijn haar, achterop zijn hoofd en de rest kaal..) Dit klopte dus niet daar kwamen we op de laatse dag achter...
De vrouwen kunnen er dus voor kiezen om engelen te worden, je hebt dan 2 keuzes...
1) je staat tot de volledige beschikking, op elke mogelijke manier..., voor de laatste profeet... (kort vertaald)
2) je behoudt jezelf,sexueel en op elke ander mogelijke manier.., voor de aliens als ze komen...( 13 december 2036).
Hier wordt ook een ambassade voor gebouwd, en de aliens mogen alleen komen als ze uitgenodigd zijn en warm worden ontvangen. Waar wordt deze ambassade gebouwd...doe eens een gok...nee, verkeerd...je raadt het al in Isreal, waarschijnlijk ook nog in Jeruzalem....dat kunnen ze er daar ook nog wel bij gebruiken...niet dus....
Genoeg hier over alliens enzo...

We hadden in die zelfde week ook nog de Europeese Freefighters groep op vakantie.. ze waren alleen bij ons aan het oefenen dus samen met die andere groep zag dat er vrij komisch uit....je raadt het al..
We hebben ook de wereld kampioen Kendo..Freefighting...op bezoek gehad...leuke gast, Hij heeft in Rotterdam een Sportschool en traint daar de Nederlandse europees kampioene. ik kreeg een keer conditie training van hem...ik heb het geweten...hahah ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad als toen....wauuwww..

Er kwam zelfs nog een keer een bommelding in het naast gelegen hotel...We hebben uit veiligheid een deel van het zwembad vrijgemaakt, was verder niks...maar ja gasten wel bang enzo!!! vervelend natuurlijk..

Verder heb verschillende leuke zaterdagen gehad.. ben vorige week naar Salou geweest, naar Alex en Martijntje... was super gezellig maar wel kort, helaas zou er zo nog een week kunnen blijven...maar ja ik ben aan het werk dus dat gaat niet..Ik kwam aan na 4 uur in de auto te hebben gezeten en in de file gestaan te hebben...was zwaar minder, we hadden de verkeerde snelweg gepakt...maar weer wat geleert. De ouders van Tijn waren er ook, was erg gezellig, ik heb de familie van Alex ook nog gezien! We hebben die avond met de hele familie, 4 familie´s, buiten gezeten bij het zwembad van het apartementen complex, omdat het een feestavond was..het feest begon met vuurwerk.. daarna muziek en toen gingen we eten..Het is heel gebruikelijk dat elke moeder van de familie wat kookt, en je hebt een probleem als je nee zegt tegen het speciaal gekookte voor iedereen..dan zijn ze zwaar beledigd..beetje logisch natuurlijk..maar kleine kanttekening.. als jij al van 3 moeders wat geproeft hebt wordt het vaak heel moeilijk om nog een plekje in je maag te vinden voor de 4e moeder...maar ja je moet wel...dus iedereen eet met lange pauzes...ik heb het wel gered.. ben een goede eter...het feest duurde tot een uurtje of 3.30 in de nacht...ik toen slapen en om 05.15 er weer uit om de trein naar Santa Susanna weer te pakken...kom ik op het station om 06.00 ik wachten tot de 1e trein om 07.07 naar barcelona zou gaan...maar rijdt die trein niet op zondagen( met weinig slaap vergeet je wel eens de kleine letters te lezen...) .....shit ik kon pas om 08.38 de trein pakken...best vervelend want ik was er pas om 12.00 weer gelijk werken, met heel weinig slaap verder een top tijd gehad, heerlijk om Martijntje, Tess, Alex en de ouders van Tijn en Alex te zien...

Ik ga binnen kort nog een kano tocht doen in Pineda zaterdag... en we hebben binnenkort nog een grote White foto party wordt ook leuk! Terugblik op het gehele seizoen tot dan toe met verschillende foto´s.

In het hotel zijn we druk bezig om nog een sketch te doen die voeren we vanavond op! Laurel&Hardy sketch..We hebben 3 thema´s:
-op vakantie.., als compinisten... en op zoek naar een vriendin... wordt echt leuk ik zal wel foto´s maken..

Ik heb besloten om in September niet naar school te gaan in Breda, het wordt te moeilijk en te krap... Ik ga het met een jaar uitstellen! Wat ik wel ga doen is werk verrichten voor Animafest in Nederland.. en zoals het er nu allemaal uitziet ook naar Andorra voor de wintermaanden...wordt echt leuk...ik heb altijd al een droom gehad dat ik graag wil werken in een ski-resort en nu heb ik de kans en ik verdien er ook mooi wat mee, dus dat kan ik weer mooi gebruiken!

Lieve mensen dit was het voor nu, duty calls again...
Ik hoop nog wat leuke verhalen van jullie te horen in Nederland en alle gebeurtenissen, die jullie hebben meegemaakt...
ben benieuwd..wat iedereen zoal heeft meegemaakt.

Bij deze heel veel liefs,
Dikke knuffels,
En tot snel alweer,

Erik

  • 11 Augustus 2005 - 10:39

    Erik:

    P.s. voor judith,

    Ik hoop dat alles goed met je gaat, nog bedankt voor je aanbod, dat je voor me wou zoeken..Ik ga je zeker snel opzoeken in September, als ik terug ben bij deze beloofd! Gaan we lekker bijkletsen en tapas eten...!!
    Liefs en dikke knuffel,
    Erik

  • 11 Augustus 2005 - 11:07

    Juudtje:

    Hey Erik,
    Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Ik heb niet zo heel veel van me laten horen, heb zelf een nogal turbelente tijd achter de rug gehad had dus even genoeg aan mijzelf. Maar heb wel veel aan je gedacht!!!! Ik hoop je heel snel weer te zien...mis mijn beste vriend namelijk best wel!!! Geniet nog even van de laatste 2,5 week..en tot heel snel in l'arnhem....je moet dan alleen wel naar een ander adres...woon namelijk tijdelijk bij mijn pleegouders...de details hoor je nog wel!!!!!

    Hele dikke kus & knuffel van mij

  • 11 Augustus 2005 - 13:48

    Stefanie:

    Hey ventje....wow 2,5 week nog maar...geniet er lekker van...heb je nog tel. nrs gescoord voor mij van die freefighters??! ;) hoop het toch.... hier alles redelijk.... gaat weer de goeie kant op...vetel je het hele verhaal nog wel als je terug bent

    hey tot gauw enne....toch andorra?? vergeet de reden niet waarom je eerst niet echt wilde he??

    dikke kus en knuffel Stef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 35301

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: